Powered by Smartsupp Jak powinienem postępować w przypadku, gdy dostarczono mi inny towar, niż zamówiłem?
0

Jak powinienem postępować w przypadku, gdy dostarczono mi inny towar, niż zamówiłem?

Rozumiemy niedogodności, jakie może to powodować i chcemy Cię zapewnić, że w pełni zobowiązujemy się do szybkiego i sprawnego naprawienia sytuacji.

Aby potwierdzić rozbieżności i przyspieszyć proces wymiany, proszę nam wysłać na adres e-mail info@hsparts.pl zdjęcie otrzymanego artykułu, wraz z numerem Twojego zamówienia. Pomożesz nam w ten sposób w identyfikacji i zapobieganiu podobnym błędom w przyszłości.

Niżej znajdziesz proste i bezpłatne wskazówki, jak postępować w przypadku wysyłania artykułów z powrotem do nas

1

Przesyłkę wyślij pocztą lub za pośrednictwem innego przewoźnika z powrotem na adres: Packeta.pl, ID: 92291740, imię nadawcy, Panattoni Park Bielsko-Biała, ul. Księdza Józefa Londzina 106, 43-382 Bielsko-Biała, wraz z wypełnionym „wnioskiem o wymianę artykułu“.

2

Przesyłkę wyślij pocztą lub za pośrednictwem innego przewoźnika z powrotem do nas na adres: zatechservis s.r.o., K Hájence 4246, 695 01 Hodonín.

3

Towar na wymianę możesz też dostarczyć osobiście do naszego sklepu na adresie: zatechservis s.r.o., K Hájence 4246, 695 01 Hodonín (1 piętro). Zastaniesz nas tam każdego dnia roboczego w godzinach od 6:30 do 15:00.

Abyśmy mogli jak najszybciej podjąć kroki naprawcze i wysłać Ci prawidłowe komponenty, konieczne jest, abyśmy otrzymali nieprawidłowe części z powrotem. Prawidłowe artykuły zostaną wysłane do Ciebie natychmiast i całkowicie bezpłatnie, a mianowicie przy użyciu tej samej metody dostawy, która została użyta do Twojego pierwotnego zamówienia.

Uwaga, paczki zwracane na adres do fakturowania (adres siedziby spółki) zostaną zwrócone nadawcy!!!