Stwierdziłeś, że Twoje niedawne zamówienie nie dotarło w kompletnym stanie? Przepraszamy za tę niedogodność.
Aby upewnić się, czy problem nie powstał podczas dostawy, prosimy o staranne sprawdzenie całej przesyłki, w tym opakowań, w celu wykluczenia możliwości uszkodzenia lub utraty towaru w drodze do Ciebie.
Nasze procesy logistyczne są na bieżąco monitorowane w celu zachowania najwyższych standardów, dlatego starannie zbadamy tę sprawę. Jeśli okaże się, że błąd został popełniony przez nas, prosimy o przyjęcie naszych przeprosin. Brakujący towar zostanie wysłany do Ciebie natychmiast i całkowicie bezpłatnie, a mianowicie przy użyciu tej samej metody dostawy, która została użyta do Twojego pierwotnego zamówienia.
Zalecamy też sprawdzenie swojej poczty e-mail, w tym folderu spam, czy otrzymałeś potwierdzenie częściowego wysłania Twojej przesyłki. Taki stan występuje, jeśli jedna lub kilka pozycji z Twojego zamówienia nie były w momencie wysyłki na stanie magazynu.
Zgodnie z naszymi zasadami i zobowiązaniami wobec Ciebie, jako naszego klienta, zapewniamy Cię, że faktura będzie wystawione wyłącznie za pozycje, które zostały faktycznie wysłane.