Powered by Smartsupp Jak mogę zamówić?
0

Jak mogę zamówić?

Utworzenie zamówienia jest bardzo proste!

Aby ułatwić Ci zakupy, podzieliliśmy towar na przejrzyste kategorie. Szukasz części zamiennych do określonych marek Stihl, Husqvarna i innych? Czy chcesz kupić naprawdę korzystnie? Wszystko znajdziesz szybko i łatwo na naszej stronie internetowej.


Wystarczy wybrać markę Twojego sprzętu ogrodniczego lub leśnego. W kolejnej kategorii linię modelową i dodać towar do koszyka. Jeśli chcesz kontynuować wybór, powrócisz do zakupów w prostym kroku. Do zamówienia możesz w ten sposób otrzymać bezpłatną dostawę lub prezent. Do koszyka powrócisz za pomocą ikony koszyka zakupów w prawej górnej części strony, lub wybierając kolejną część zamienną albo dowolny produkt.

Jeśli nie znasz bezpośrednio marki i modelu, możesz skorzystać z drugiej gałęzi wyszukiwania - części zamienne, wybierz Twój sprzęt ogrodniczy lub leśny (kosę do zarośli, piłę łańcuchową) oraz typ części, której szukasz (gaźnik, tłok i cylinder, itp.). Następnie istnieje jeszcze kolejna możliwość filtrowania według wymiarów, typu części zamiennej, marek, modeli.

Jesteś zatem z powrotem w koszyku. Tutaj możesz dalej korygować – swoje zamówienie - możesz zmieniać liczbę sztuk lub usunąć części zamienne, akcesoria z koszyka. A może zapomniałeś o czymś podczas zakupów? Nie szkodzi, możesz wrócić do zakupów w sklepie w dowolnym momencie.

Czy posiadasz kupon rabatowy i chciałbyś go wykorzystać? W pierwszej zakładce koszyka znajdziesz pole do jego wprowadzenia. I możesz kontynuować zamówienie.

W następnym kroku wybierzesz wymagany przez Ciebie sposób dostawy. Możesz skorzystać z usług GLS, firmy spedycyjnej PPL, Zásilkovna, DPD lub oczywiście istnieje też możliwość odbioru osobistego - albo w jednym z punktów odbioru Zásilkovna, GLS, PPL, DPD lub bezpośrednio u nas, w punkcie odbioru w Hodonínie, K Hájence 4246, 695 01. W naszym punkcie można płacić gotówką w EUR, zł lub kartą płatniczą.

Niżej na stronie wybierzesz też sposób płatności. Płatności można dokonać za pobraniem, kartą online, przelewem bankowym lub bezpośrednio w punkcie podczas odbioru towaru.

W następnym kroku wypełnisz dane do fakturowania – - adres e-mail, nazwisko, adres i numer telefonu. Jeśli kupujesz dla firmy, wystarczy dodać dane firmy. Czy chcesz dostarczyć towar na adres inny niż ten do fakturowania? Wystarczy wypełnić adres korespondencyjny

Jeśli chcesz zaoszczędzić czas i nie chcesz ponownie wypełniać danych podczas kolejnych zakupów, skorzystaj z opcji rejestracji. Wystarczy wybrać hasło, którego chcesz używać podczas logowania, wszystkie pozostałe dane dodamy z zamówienia. Dlaczego warto się u nas zarejestrować? Na przykład, będziesz mógł wyświetlić wszystkie Twoje zamówienia i w ten sposób łatwo wybierać spośród wcześniej zakupionego towaru. Rabaty ilościowe. Utworzysz własny wirtualny garaż, gdzie wprowadzisz swój sprzęt ogrodniczy i leśny. Wtedy możesz łatwiej wyszukiwać części zamienne i wszystkie inne powiązane produkty.

Po prawej stronie ekranu znajdziesz podsumowanie Twojego zamówienia, gdzie możesz sprawdzić całe zakupy. Jeśli wszystko jest w porządku, wystarczy wysłać zamówienie. Pojawi się okno z numerem i podsumowaniem zamówienia. I to wszystko. Teraz już możesz zostawić to nam i cieszyć się na część zamienną, która sprawi, że Twoje urządzenie będzie znowu działać.

Wierzymy, że nasz krótki przewodnik pomoże Ci w jak najłatwiejszych zakupach i cieszymy się na Twoje zamówienia.

Zespół hsparts.pl