Powered by Smartsupp Dlaczego moje zamówienie przelewem zostało anulowane?
0

Dlaczego moje zamówienie przelewem zostało anulowane?

Otrzymałeś e-mail z informacją, że Twoje zamówienie przelewem zostało anulowane?

Jeśli nie dokonałeś płatności za zamówienie w ciągu 3 dni od utworzenia zamówienia, system automatycznie anulował Twoje zamówienie i zwolnił towar do dalszej sprzedaży.

Towar w zamówieniu jest zarezerwowany dla Ciebie przez okres 3 dni. Jest to standardowa procedura, która umożliwia nam zwolnienie towaru dla innych klientów.

Jeśli faktycznie nie dokonałeś płatności, a nadal jesteś zainteresowany wybranym towarem, ucieszymy się, jeśli zamówisz towar ponownie. Nasza oferta jest nadal aktualna i cieszymy się, że możemy Ci zaoferować wysokiej jakości produkty i usługi.

Jeśli dokonałeś, już płatności, lecz pomimo to nastąpiło anulowanie, istnieje prawdopodobieństwo błędu związanego ze symbolem zmiennym i następnym przypisaniem Twojej płatności do zamówienia. Aby szybko i skutecznie rozwiązać sytuację, prosimy o przesłanie potwierdzenia płatności na nasz adres e-mail info@hsparts.pl.

Umożliwisz nam w ten sposób zweryfikowanie transakcji oraz odnowienie zamówienia i zapewnienie dostarczenia Twojego towaru.