Wybierz rodzaj piły łańcuchowej

Kategoria

Warunki zakupów

Wszystkie relacje umowne są zgodne z przepisami Republiki Czeskiej. Jeżeli relacje umowne nie są uregulowane przez niniejsze warunki handlowe, kierują się Kodeksem Cywilnym (40/1960 Dz.U..) dla konsumentów. W przypadku przedsiębiorców relacje nieuregulowane kierują się Kodeksem Cywilnym  (513/1991 Dz.U..).

W momencie złożenia zamówienia wyrażasz zgodę i akceptujesz niżej podane warunki handlowe. Potwierdzasz również zapoznanie się z niniejszymi warunkami, jak i z regulaminem reklamacji. Wszystkie twoje zamówienia są wiążące.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmówienia realizacji zamówienia przede wszystkim z powodu realnej groźby niewykonania obowiązku odbioru towaru lub w przypadku działań prowadzących do poniesienia strat przez sprzedawcę.

Warunkiem rozpoczęcia realizacji zamówienia elektronicznego jest wypełnienie wszystkich wymaganych pól i wpisanie danych określonych przez formularz. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do telefonicznej weryfikacji danych podanych w zamówieniu.

Przez zarejestrowanie się wyrażasz zgodę na wprowadzenie przekazanych danych do naszej bazy danych i możliwości ich dalszego przetwarzania. Informacje są wykorzystane wyłącznie 
do realizacji złożonych zamówień. Chronimy Twoje dane osobowe i postępujemy zgodnie z ustawą nr.101/2000 Dz.U. W żadnym przypadku nie udostępniamy tych danych stronie trzeciej.
Konsumentowi przysługuje prawo do usunięcia swoich danych osobowych z bazy danych sprzedawcy. Żądanie usunięcia powinno być wysłane w formie pisemnej (e-mailem), 
a sprzedawca zobowiązuje się w czasie najpóźniej do 14 dni od pisemnego doręczenia tego żądania, usunąć  wszystkie dane o konsumencie z bazy danych.

Konsument powinien odebrać zamówiony towar i zapłacić jego całkowitą cenę. O całkowitej sumie do zapłaty konsument jest powiadamiany przy wysłaniu zamówienia przed jego wiążącym potwierdzeniem. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany ceny w wyniku błędów czy źle przeniesionych cen z jego bazy danych – tylko do momentu fizycznego wysłania towaru. W takim przypadku powinien on bezzwłocznie skontaktować się z konsumentem, który ma prawo do natychmiastowego odstąpienia od umowy. Brak opłaty pocztowej przysługuje konsumentowi tylko w przypadku zakupu za kwotę ponad 2000 Kč (cena po odliczeniu zniżek). Koszty wymiany towaru pokrywa konsument. 

Na podstawie obowiązującego Kodeksu Cywilnego, Konsumentowi przysługuje prawo do anulowania wysłanego zamówienia lub odstąpienia od umowy kupna w terminie do 14 dni od odebrania towaru. Jeżeli Konsument podejmie taką decyzję, to ma obowiązek postępować według warunków podanych w sekcji Zwrot towaru i reklamacja.

Opłata pocztowa i transport

Wysłanie towaru za pośrednictwem usług firmy dystrybucyjnej GEIS:

  • Dostawa wysyłki zazwyczaj w czasie do dwóch dni roboczych od daty spedycji.
  • O wysłaniu towaru poinformujemy Cię e-mailem.
  • Płatność za pobraniem lub odbiór przesyłki po płatności online.

Odbiór osobisty w naszym sklepie stacjonarnym:

  • Możliwość testowania towaru bezpośrednio w sklepie
  • Bez opłaty pocztowej
  • Możliwość płatności gotówką
  • Aktualne prawo do zwrotu towaru w czasie do 14 dni

Cena transportu:

  • GEIS  (dostawa na adres – płatność online) 
  • GEIS  (dostawa na adres – za poborem) 

Możliwości płatności:

  • Płatność za pobraniem
  • Płatność online
  • Gotówką w sklepie

Zwrot lub wymiana towaru

Jeżeli po otrzymaniu przesyłki stwierdzisz, że zamówiony towar nie odpowiada Twoim wymaganiom, to masz możliwość go zwrócić lub wymienić. Zgodnie z ustawą klient może odstąpić od umowy w czasie do 14 dni od odbioru towaru bez podania przyczyny. Jeżeli decydujesz się odstąpić od umowy, to musisz postępować następująco:

  • w przypadku zwrotu towaru i żądania zwrotu pieniędzy: do paczki włożyć kopię faktury + opis problemu z tekstem: Odstępuję od umowy i żądam zwrotu pieniędzy.
  • w przypadku wymiany towaru: do paczki włożyć kopię faktury + opis problemu z tekstem: Żądam wymiany towaru na .... Zwrócony produkt możesz wymienić za jakikolwiek towar 
    z oferty. Jeżeli cena wybranego towaru będzie wyższa, pozostałą część zapłacisz przy odbiorze przesyłki. Jeżeli cena będzie niższa niż cena produktu, który wysyłasz do wymiany, zwrócimy Ci tę różnicę. 

W liście z opisem problemu podaj swój adres, telefon, e-mail i numer konta, na które chcesz otrzymać zwrot pieniędzy. Jeżeli nie posiadasz konta, pieniądze wyślemy w formie przekazu pocztowego.
Przesyłkę wyślij na adres podany na fakturze.
Nieuszkodzony towar powinien być w oryginalnym opakowaniu. 

 

© 2020 HS-Parts | Wszelkie prawa zastrzeżone | Utworzył TRUE-DESIGN

Produkt został dodany do koszyka