Wybierz rodzaj piły łańcuchowej

Kategoria

Regulamin reklamacji

Spółka HSparts s.r.o., zatechservis s.r.o.

Regulamin reklamacji wchodzi w życie od 01.01.2016 i kieruje się ustawą nr.513/1991 Dz.U. w obowiązującym brzmieniu.

 

PROCEDURA REKLAMACJI:

  • Przed wysłaniem produktu na adres magazynu firmy (zatechservis s.r.o. Hodonín 695 01, Brněnská 3883/48), prosimy przesłać zgłoszenie reklamacji w formie pisemnej na adres sprzedawcy info@hsparts.cz lub skontaktować się telefonicznie pod numerami tel.: +420 725 657 411, +420 724 677 516
  • Jeżeli towar Ci nie odpowiada i chcesz wymienić go na inną część zamienną z naszej oferty, jesteśmy w stanie przesłać paczkę na wymianę. Kurier doręczy nową paczkę, a klient przekaże kurierowi odpowiednio zapakowany produkt, który chce wymienić.
  • W przypadku zwrotu pieniędzy za produkt prosimy o podanie numeru konta, na które mamy przesłać kwotę, a następnie numeru faktury lub numeru zamówienia. Wszystko to możesz wysłać na info@hsparts.cz. 

Reklamowany towar powinien być dobrze oczyszczony, pozbawiony brudu, wilgoci, zapakowany i z wypełnionym protokołem reklamacji. W z góry uzgodnionym miejscu po poprzednim zgłoszeniu reklamacji do dostawcy, odbierze go kurier. Do towaru załącz kopię faktury, list z opisem problemu i ze swoim adresem, telefonem i krótkim wyjaśnieniem, w jaki sposób powstała wada. Towar możesz zareklamować również w naszym sklepie stacjonarnym.

 

© 2020 HS-Parts | Wszelkie prawa zastrzeżone | Utworzył TRUE-DESIGN

Produkt został dodany do koszyka